Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.04.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1329 звернень громадян:

надійшло поштою – 372

особистий прийом громадян – 344

інформаційні запити – 31

телефонна лінія виконкому міськради – 25

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 52

державна установа "Урядовий контактний центр" – 278

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 227

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 1315 звернень.

З вищих органів влади надійшло 724 звернення громадян, що складає 54,5% від загальної кількості звернень.

71,9% (956)  звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

25,0% (333)  звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 242 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

13 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

10 з питань роботи транспорту і зв”язку,

10 з питань законності та охорони правопорядку,

12 з питань освіти, виховання дітей та інші,

12 з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 104 звернення.

З початку 2019 року надійшло 25 колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 151 звернення громадян.

(22.04.2019)