Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.09.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2567 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 594
  • особистий прийом громадян – 98
  • інформаційні запити – 74
  • телефонна лінія виконкому міськради – 15
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 400
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 782
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 508

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 3112 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 1766 звернень громадян, що складає 68,8% від загальної кількості звернень.

Із них:

  •   міськвиконком  – 1766
  •  68,2% (1750) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
  • 19,0% (488) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 87   з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 43   з питань законності та охорони правопорядку,
  • 53   з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 56   з питань підприємництва
  • 13   з питань земельних відносин
  • 15   з питання охорони здоров’я
  • 13   з питань екології

Від пільгової категорії населення надійшло 352 звернення.

З початку  2020 року надійшло 54  колективних звернень.

 

(23.09.2020)