Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.07.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2320 звернень громадян:

надійшло поштою – 544

особистий прийом громадян – 428

інформаційні запити – 47

телефонна лінія виконкому міськради – 21

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 183

державна установа "Урядовий контактний центр" – 644

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 453

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 2360 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1389 звернень громадян, що складає 59,9% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 1

Обласна державна адміністрація – 1

міськвиконком – 1387

72,5% (1683) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

19,1% (443) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 341 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

33 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

32 з питань роботи транспорту і зв”язку,

29 з питань законності та охорони правопорядку,

35 з питань освіти, виховання дітей та інші,

38 з питань підприємництва,

12 з питань охорони здоров’я,

18 з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 174 звернень.

З початку 2018 року надійшло 40 колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 220 звернень громадян.

(23.07.2018)