Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.03.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 987 звернень громадян:

надійшло поштою – 191

особистий прийом громадян – 199

інформаційні запити – 9

телефонна лінія виконкому міськради – 5

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 82

державна установа "Урядовий контактний центр" – 289

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 212

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 915 звернень.

З вищих органів влади надійшло 610 звернень громадян, що складає 61,8% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 1

міськвиконком  – 609

71,5% (706) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

23,3% (230) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 168 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

6   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

14   з питань роботи транспорту і зв”язку,

16   з питань законності та охорони правопорядку,

12   з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 71 звернення.

З початку  2018 року надійшло 21  колективне звернення.

За звітний період комісійно розглянуто 91  звернення громадян.

(26.03.2018)