Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.12.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 4650 звернень громадян:

надійшло поштою – 1160

особистий прийом громадян – 980

інформаційні запити – 108

телефонна лінія виконкому міськради – 80

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 327

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1371

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 624

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 4900 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2667 звернень громадян, що складає 57,4% від загальної кількості звернень.

75,2% (3498) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

19,7% (918) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 650 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

41   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

48   з питань роботи транспорту і зв”язку,

48   з питань законності та охорони правопорядку,

63   з питань освіти, виховання дітей та інші,

69   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 237 звернень.

З початку  2019 року надійшло 74  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 617  звернень громадян.

 

(23.12.2019)