Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.02.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 688 звернень громадян:

надійшло поштою – 140

особистий прийом громадян – 159

інформаційні запити – 15

телефонна лінія виконкому міськради – 12

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 32

державна установа "Урядовий контактний центр" – 195

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 135

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 650 звернень.

З вищих органів влади надійшло 414 звернень громадян, що складає 60,2% від загальної кількості звернень.

Із них:

міськвиконком  – 414

74,4% (512) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

22,0% (152) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 96 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

4  -  з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

1   - з питань роботи транспорту і зв”язку,

6   - з питань законності та охорони правопорядку,

3   - з питань освіти, виховання дітей та інші,

8   - з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 50 звернень.

З початку  2019 року надійшло 14  колективних звернень.

(22.02.2019)