Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.06.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2006 звернень громадян:

надійшло поштою – 443

особистий прийом громадян – 379

інформаційні запити – 40

телефонна лінія виконкому міськради – 19

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 157

державна установа "Урядовий контактний центр" – 576

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 392

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 1520 звернень.

З вищих органів влади надійшло 1222 звернень громадян, що складає 60,9% від загальної кількості звернень. Із них:

Верховна Рада України – 1

міськвиконком  – 1221

73,7% (1478) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

19,3% (387) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 297 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

27   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

29   з питань роботи транспорту і зв”язку,

29   з питань законності та охорони правопорядку,

31   з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 156 звернень.

З початку  2018 року надійшло 27  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 173  звернень громадян.

(22.06.2018)