Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.05.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 1436 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 318
  • особистий прийом громадян – 95
  • інформаційні запити – 43
  • телефонна лінія виконкому міськради – 10
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 206
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 424
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 340

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 1329 звернень.

З вищих органів влади надійшло 968 звернень громадян, що складає 67,4% від загальної кількості звернень.

Із них:

  • міськвиконком  – 968
  • 61,1% (878) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
  • 26,7% (384) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 57   з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 23   з питань законності та охорони правопорядку,
  • 36   з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 31   з питань підприємництва

Від пільгової категорії населення надійшло 155 звернень.

З початку  2020 року надійшло 25  колективних звернень.

 

 

(22.05.2020)