Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 24.02.2021

З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 720 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 83
  • інформаційні запити – 8
  • контакт-центр виконкому міської ради – 262
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 54
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 225
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 88

За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 672 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 599 звернень громадян, що складає 83,2% від загальної кількості звернень.

Із них:

  •  міськвиконком  – 599
  • 62,9% (453) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 15,4% (111) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 4    з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 14  з питань підприємницької діяльності,
  • 9    з питань законності та охорони правопорядку,
  • 17    з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 74 звернення.

З початку  2021 року надійшло 13  колективних звернень.

 

 

 

 

 

(24.02.2021)