Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 22.01.2018

З початку 2018 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 344 звернень громадян:

надійшло поштою – 66

особистий прийом громадян – 43

телефонна лінія виконкому міськради – 2

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 40

державна установа "Урядовий контактний центр" – 112

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 81

За аналогічний період минулого 2017 року зареєстровано 257 звернень.

З вищих органів влади надійшло 228 звернень громадян, що складає 66.3% від загальної кількості звернень.

Із них:

Верховна Рада України – 1

міськвиконком – 227

81,7% (281) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: надання житла, незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

14,2% (49) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 37 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

1 - з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

4 - з питань роботи транспорту і зв”язку,

6 - з питань законності та охорони правопорядку,

5 - з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 17 звернень.

З початку 2018 року надійшло 5 колективних звернень.

(22.01.2018)

у гору