Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 21.09.2021

З початку 2021 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3086 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 422
  • інформаційні запити – 68
  • контакт-центр виконкому міської ради – 1291
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 271
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 769
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 265

За аналогічний період минулого 2020 року зареєстровано 2567 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2497 звернень громадян, що складає 80,9% від загальної кількості звернень.

Із них:

  •  міськвиконком  – 2497
  • 75,7% (2336) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 10,8% (334) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 16  з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 33  з питань землекористування,
  • 99  з питань підприємницької діяльності,
  • 23  з питань законності та охорони правопорядку,
  • 85  з питань освіти, виховання дітей та інші.

Від пільгової категорії населення надійшло 352 звернення.

З початку  2021 року надійшло 91 колективне звернення.

 

 

 

 

 

 

(21.09.2021)