Робота зі зверненнями

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 23.10.2020

З початку 2020 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3023 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 656
  • особистий прийом громадян – 95
  • інформаційні запити – 76
  • телефонна лінія виконкому міськради – 15
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 445
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 867
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 560
  • контакт-центр виконкому міської ради – 309

За аналогічний період минулого 2019 року зареєстровано 3523 звернення.

 З вищих органів влади надійшло 2142 звернення громадян, що складає 70,8% від загальної кількості звернень.

Із них:

  • міськвиконком  – 2142
  • 63,4% (1918) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
  • 16,3% (492) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу.
  • 89   з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 43   з питань законності та охорони правопорядку,
  • 56   з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 56   з питань підприємництва
  • 18   з питань земельних відносин
  • 15   з питання охорони здоров’я
  • 13   з питань екології

Від пільгової категорії населення надійшло 365 звернень.

З початку  2020 року надійшло 67  колективних звернень.

 

 

(23.10.2020)