Інформація про роботу відділу

15.02.2018  Інформація про стан розрахунків населення району за спожиті житлові та комунальні послуги станом на 01.02.2018

05.02.2018  Перелік вільних приміщень станом на 01.02.2018

17.01.2018  Інформація про хід виконання рішення районної в місті ради від 23.12.2016 № 78 «Про основні показники соціально-економічного та культурного розвитку Покровського району на 2017-2019 роки» за 2017 рік

01.11.2017  Виконання заходів з соціально-економічного та культурного розвитку Покровського району м. Кривого Рогу за 9 місяців 2017 року

10.02.2016  Основні показники соціально-економічного та культурного розвитку Покровського району на 2017-2019 роки

06.02.2017  Звіт щодо виконання Програми соціально-економічного та культурного  розвитку Жовтневого району на 2016 рік

22.06.2016  Інформація про недопущення спалювання опалого листя, залишків сухої  рослинності   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про стан розрахунків населення району за спожиті житлові і комунальні послуги станом на 01.02.2018

Станом на 01.02.2018 заборгованість населення Покровського району за спожиті житлові і комунальні послуги складає 209,8 млн. грн., що становить 22,8% від загального боргу по місту (921,9 млн. грн.).

У порівнянні з початком опалювального сезону 2017-2018 років заборгованість мешканців району зросла на 49,9 млн. грн. або на 31,2%, з січнем 2018 року на 19,2 млн. грн. або на 10,1%.

Так, заборгованість скоротилась лише перед:

- житлово-комунальними підприємствами, що перебувають в стадії ліквідації – за опалювальний сезон 2017-2018 років на 30,4 тис. грн. або на 1,1%, з січнем 2018 року на 6,1 тис. грн. або на 0,2%, і складає 2,8 млн. грн.;

- КПТМ «Криворіжтепломережа» - за опалювальний період 2017-2018 років на 220,6 тис. грн. або на 0,9%, з січнем 2018 року на 50,4 тис. грн. або на 0,2%, і складає 25,7 млн. грн.;

- КП «Кривбасводоканал» – за опалювальний сезон 2017-2018 років на 371,2 тис. грн. або на 1,2%, проте борг зріс у порівнянні з січнем 2018 року на 414,8 тис. грн. або на 1,4% і складає 29,4 млн. грн.

Заборгованість продовжує зростати перед:

- управителями житлово-комунальних господарств - за опалювальний період 2017-2018 років на 463,5 тис. грн., або на 1,3%, у тому числі: з початку року на 63,6 тис. грн., або на 0,2%, і складає 34,9 млн. грн.

- ПАТ «Криворізька теплоцентраль» – за опалювальний сезон 2017-2018 років на 51,2 млн. грн. або на 89,4%, з січнем 2018 року на 14,5 млн. грн. або на 15,4% і становить 108,4 млн. грн.;

- ТОВ «Екоспецтранс» – з початку опалювального сезону 2017-2018 років на 438,1 тис. грн. або на 6,0%, з січнем 2018 року на 628,4 тис. грн. або на 8,8%, і складає 7,7 млн. грн.

- ТОВ «Дніпропетровськгаз збут» - інформацію не надано, у зв’язку з проведенням робіт.

Підприємствами-надавачами послуг недостатньо вживаються заходи щодо підвищення рівня розрахунків населення району за спожиті житлові і комунальні послуги. Так, у січні 2018 року надавачами послуг рознесено 681 попередження про відключення боржників, розклеєно на під’їздах 455 повідомлень про заборгованість за житлові і комунальні послуги. З початку 2018 року подано до суду 97 позовів на суму 0,8 млн. грн., розглянуто судами 93 позови на суму 0,3 млн. грн., отримано коштів за рішеннями суду у сумі 428,0 тис. грн. На реструктуризацію заборгованості з боржниками укладено 549 угод на суму 3,0 млн. грн.

На виконанні у відділі Державної виконавчої служби перебуває 1082 виконавчих документів про стягнення заборгованості за енергоносії та інші комунальні послуги на суму 10,2 млн. грн., із них:

- 49 виконавчих документів на суму 5,7 млн. грн. про стягнення заборгованості з юридичних осіб;

- 1033 виконавчих документів на суму 4,4 млн. грн. про стягнення заборгованості з фізичних осіб.

З загальної кількості виконавчих документів, які перебувають на виконанні у відділі Державної виконавчої служби, станом на 01.02.2018 завершено 37 виконавчих документів на суму 95,1 тис. грн., у зв’язку з фактичною сплатою суми боргу та 712 виконавчих документів на суму 2,2 млн. грн. передано на виконання до бухгалтерій підприємств, установ, організацій.

(15.02.2018)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформація про недопущення спалювання опалого листя, залишків сухої рослинності  

       Літо та осінь щороку радують нас теплою та сухою погодою. Разом з тим підвищується ризик виникнення пожеж, пов’язаних зі спалюванням трави, сухостою, опалого листя. Це стало справжнім лихом як для нашого міста, так і для області в цілому. Сухі трава та листя легко займаються від сірника або цигарки. Шкода від спалювання листя і трави вкрай небезпечна, адже вогонь руйнує родючий шар ґрунту та знищує комах, які в ньому живуть.
      Окрім безпосередньої загрози людському здоров’ю, спалювання листя і сухої трави призводить до таких загроз:
1. В сухому листі згорають зимуючі корисні комахи, такі як сонечка. Їх здобич – попелиці, лишаються зимувати на стадії яйця на гілках. Спалюючи листя восени ми створюємо умови для розвитку попелиць навесні.
2. Спалювання листя призводить до руйнації ґрунтового покриву, адже безпосередньо вигорають рослинні залишки, гинуть ґрунтоутворюючі мікроорганізми. Крім того, вони гинуть і від утворюваних при горінні важких металів.

3. За нормальних умов, коли листя перегниває, необхідні для розвитку рослин речовини повертаються в грунт.  при згорянні ж утворюється зола.                                      Незважаючи на загальноприйняту думку, зола – дуже погане добриво і, таким чином, спалювання листя щороку призводить до все більшого збіднення ґрунту.
4. На природних ділянках і газонах вогонь знищує насіння і коріння трав’янистих рослин, пошкоджує нижні частини дерев і кущів та верхні частини їх коріння.
5. Знищення природної листяної підстилки призводить до збільшення в 2-4 рази промерзання ґрунту.
6. При спалюванні трави на присадибних ділянках або стерні на фермерських полях виникає загроза перекидання вогню на природні ділянки, що веде, в свою чергу, до порушення законодавства і знищення диких рослин та тварин. Саме із спалювання стерні на полях починається більшість степових пожеж.
7. Аналогічним чином, існує загроза лісових пожеж і загоряння житлових будинків.
8. Якщо ведеться спалювання стерні на полях, через які проходять високовольтні лінії електропередач, постає нова загроза. Дим і вогонь являються напівпровідниками і за відповідних умов здатні стати причиною закорочення ЛЕП, що несе за собою руйнівні наслідки для цілих населених пунктів, промисловості, регіонів.
9. Дим від вогнищ в туманні дні може утворювати смог і на довго зависати у повітрі. В цьому випадку погіршується видимість на дорогах, що призводить до збільшення частоти ДТП, аварій.

       Окрім того, попадаючи у легені, смог викликає суттєве погіршення здоров’я людини.
10. Задимлені населені пункти використовують для освітлення значно більше електроенергії.
    Важко знайти людину, якій би подобалось дихати димом від тліючого листя чи палаючого степу. Багато хто хотів би, щоб ці порушення припинились, але як досягти цього не знають.
       Починаючи боротьбу із палами у своєму населеному пункті, ви повинні знати, що закон у будь-якому випадку на вашій стороні. Викладені вище факти є непереборним доказом того, що спалювання рослинних решток несе численні загрози здоров’ю людини. Керуючись статтею 50 Конституції України, яка гарантує кожному безпечне для життя і здоров’я довкілля, кожен із нас має законне право боротися із палами.
       Статті 16 і 22 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» забороняють спалювання листя. Відповідальність за порушення цієї норми передбачена статтею 77 адміністративного кодексу України. Є і інші відповідні законодавчі та нормативні заборони.
       Відповідаючи на питання: «А що ж треба робити з опалим та зібраним листям?» можна сказати, що найбільш «дружнім» у відношенні до довкілля є компостування опалого листя. А законодавством передбачена можливість укладання договорів зі спеціалізованими організаціями на його вивезення.

Якщо ви бачите, що горить суха трава... Підпал має бути негайно припинений. Ми рекомендуємо негайно загасити полум’я підручними засобами, а якщо це неможливо – викликати пожежних (101). 

 

 

 

 

 

 



Normal
0


false
false
false







MicrosoftInternetExplorer4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  Інформація щодо виконання Програми соціально - економічного розвитку району за 2015 рік

Головною метою розвитку району є вдосконалення соціально-економічного та інвестиційного потенціалу району, що є базовою передумовою для вирішення соціальних питань та підвищення добробуту населення, яка була досягнута у 2015 році.

Відповідно до Програми соціально-економічного розвитку району на 2015 рік головними пріоритетними напрямками роботи виконкому районної у місті ради були:

1.Виконання районного у місті бюджету за всіма джерелами надходжень.

2.Створення умов для зниження енергоємності, підвищення ефективності використання енергетичних ресурсів і забезпечення конкурентоспроможності районних виробників.

3.Підвищення рівня зайнятості населення, зростання заробітної плати та продуктивності праці.

4.Підвищення стандартів життя населення, забезпечення соціального захисту найбільш вразливих верств населення.

5.Збереження і зміцнення здоров'я населення, підвищення якості та ефективності медико-санітарної допомоги.

6.Сприяння творчому та інтелектуальному розвитку сімей і молоді, соціальному їх захисту, підтримці багатодітних родин.

7.Створення належних умов для організації фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи.

Одним з основоположних принципів, яким у своїй діяльності керувались районний голова та виконавчий комітет районної ради, є принцип відкритого діалогу з міською громадою.

Завдяки прагматичній спрямованості та співпраці громади і районної влади вдалося досягти певних позитивних результатів, а справедливі критичні зауваження на адресу виконавчого органу і реальні для реалізації пропозиції враховувались під час реалізації ряду завдань та проблемних питань.

За даними звіту стоять реальні справи, конкретні кроки у досить непростих економічних і соціальних умовах звітного періоду, для реалізації яких необхідні були не тільки професіоналізм, практичні знання, досвід і уміння, але й значна громадська відповідальність та взаєморозуміння.

Не зважаючи на складну ситуацію в країні, що затонула всі сфери життєдіяльності суспільства, у Жовтневому районі вдалося підтримати сталість соціально-економічного розвитку району та стабільність у суспільному житті територіальної громади.

1. Фінансування заходів

Видатки районного у місті бюджету за звітний період склали 149661,6 тис. грн., у тому числі: по загальному фонду – 142491,6 тис. грн., по спеціальному фонду – 7170,0 тис. грн. Планові показники по загальному фонду виконано на 96%. Питома вага соціально - захищених статей видатків склала 97,3% від усіх видатків загального фонду, проведених протягом року.

Видатки загального фонду в порівнянні з 2014 роком зросли на 13416,6 тис. грн. або на 10,4%, насамперед у зв’язку з підвищенням рівня заробітної плати і соціальних допомог та збільшенням тарифів на оплату спожитих енергоносіїв.

На виплату заробітної плати з нарахуваннями за 2015 рік було спрямовано коштів у сумі 19928,3 тис. грн., на оплату спожитих установами районного у місті бюджету комунальних послуг та енергоносіїв – 3535,9 тис. грн. У порівнянні з 2014 роком витрати на оплату праці з нарахуваннями на неї зросли на 10,4%, на оплату комунальних послуг та енергоносіїв на 52,2%.

Видатки на виплату соціальних допомог у порівнянні з минулим роком зросли на 8,1% і склали 114852,3 тис. грн.

Видатки загального фонду на проведення районних програм року склали 1781,6 тис. грн., що на 316,4 тис. грн. або на 21,6% більше, ніж аналогічні видатки 2014 року, у тому числі за програмами:

- реалізації державної та місцевої політики щодо поліпшення становища дітей, молоді, жінок та сімей – 84,9 тис. грн.;

- розвитку сфери культури – 68,8 тис. грн.;

- фізичної культури і спорту – 29,8 тис. грн.;

- соціального захисту окремих категорій мешканців району – 1598,1 тис. грн., у тому числі на утримання КУ "Будинок нічного перебування" – 1249,5 тис. грн.;

- фінансування послуг щодо оформлення та інвентаризації справ на нерухоме майно, яке визнано відумерлою спадщиною, реєстрації його в реєстрі прав власності на 2015 рік – 0,9 тис. грн.

Видатки спеціального фонду за 2015 рік склали 7170,0 тис. грн. (у порівнянні з 2014 роком видатки зросли на 5547,6 тис. грн.). 

Розвиток промислового комплексу району

Програма базується на основних показниках підприємств з метою створення сприятливих умов, для розвитку економіки та формування комплексної системи заходів, спрямованих на ефективне розв’язання проблем економічного і соціального характеру району, забезпечення стабілізації економічного та соціального розвитку району, якості продукції, послуг, підтримки бізнесу, вирішення соціальних питань та зростання рівня життя мешканців району до європейських стандартів.

Розвиток промислового комплексу району сприяє підвищенню надходжень до бюджетів усіх рівнів та є передумовою збільшення рівня зайнятості населення, поліпшення соціально-економічної ситуації в районі.

У зв'язку зі складною економічною та політичною ситуацією в країні, у промислових підприємствах, які звітують до виконкому, за 11 місяців 2015 року у порівнянні з аналогічним періодом минулого року відбулося зростання обсягів виробництва промислової продукції лише на деяких підприємствах району: ПАТ "ЄВРАЗ СУХА БАЛКА" – на 3,4%, ПАТ "Криворіжхліб" - на 43,6%, ДП "Агролайт" - на 16,5%, ДП "Криворізька ТЦ" - на 18,9%, ДП "Агролайт" – на 8,0%.

З початку 2015 року вироблено основних видів промислової продукції:

- ПАТ "ЦГЗК" - концентрату товарного 3,4 млн. тонн, залізорудних обкотишів 2,1млн. тонн, щебеню 28,2 тис. тонн.;

- ПАТ " ЄВРАЗ СУХА БАЛКА" - залізної руди 2,6 млн. тонн;

 - ДП "Криворізька ТЦ" – теплової енергії 598,0 тис. Гкал.;

- ПАТ "Криворіжхліб" - хліба та хлібобулочних виробів 15,6 тис. тонн.;

- ДП "Агролайт" - переробка молока, виготовлення сирів та кисломолочної продукції 4,6 тис. тонн.;

- ПАТ "Електрозавод" - апаратура електрична високовольтна типа КРПВ 135 шт.;

 - ТОВ "Сервіс-упаковка" - поліпропіленові мішки 414,6 тис. тонн.

За інформацією підприємств, які звітують, протягом 9 місяців 2015 року в районі виробництвом товарів народного споживання займаються 4 підприємства, обсяг їх виробництва складає 176,4 млн. грн. 

Охорона навколишнього природного середовища

За рахунок коштів фонду охорони навколишнього природного середовища в 2015 році передбачено виконання природоохоронного заходу:

- будівництво об’єкта "Каналізаційні мережі та споруди вулиць Тихвінської та Ногіна" на суму 1800,0 тис. грн. Станом на 01.12.2015 використано 35,8 тис. грн. на виготовлення проектно-кошторисної документації щодо будівництва об'єкту.

На промислових підприємствах району протягом 11 місяців 2015 року виконано ряд природоохоронних заходів згідно з затвердженими комплексними планами та регіональними екологічними Програмами. 

Житлово-комунальне господарство, будівництво та реконструкція об’єктів

Робота житлово-комунальної галузі спрямована на виконання завдань з благоустрою району, збільшення обсягів робіт та поліпшення їх якості щодо надання житлово-комунальних послуг.

Протягом 2015 року за рахунок коштів міського бюджету та підтримки суб’єктів господарювання в районі виконано низку заходів щодо благоустрою, ремонту, будівництва та реконструкції об’єктів соціальної сфери, а саме:

1. Завершено реконструкцію мосту №7 по вул. Кресівській, виконано наступні роботи:

ТОВ "Придніпров’я":

- демонтаж залізобетонних конструкцій мосту, бордюрів, огородження, залізобетонних плит пішохідної доріжки;

- обробку залізобетонних конструкцій під мостом піскоструйним апаратом;

- облаштовано опалубки під "зуб" та зливосток;

- установлено металеві армування для перехідної плити та забетоновано дощеприймальні лотки;

 - виготовлено та встановлено тротуарну плитку та колесовідбійний брус;

 - установлено та пофарбовано огородження;

 - відновлено захисний бетонний шар залізобетонних опор та антикорозійний захист металоконструкцій мосту.

КП "Кривбасводоканал":

- виконано роботи з ремонту мереж.

ТОВ "Весташляхбуд":

- виконано розмітку та асфальтування автодороги.

2. Завершений капітальний ремонт та розширення дороги по вул. Рзянкіна від вул. Кремлівської до вул. Десантної, а саме:

- на дамбі КРЕС виконано зріз та облаштування основи - трамбування ґрунту, глини та щебеню, відсипка шлаком, відсипка узбіччя, облаштування укосів;

- укладено асфальтобетонне покриття;

- установлено електроопори, бордюри;

- замінено зливову каналізацію, встановлено 2 дощеприймальники та 2 оглядових колодязів;

- рух транспортних засобів;

- виконано роботи з облаштування тролей.

На ділянці від вул. Кремлівської до вул. Толбухіна виконані роботи з демонтажу бордюрів, пішохідних доріжок, підпірної стіни, електроопор; знесені зелені насадження; облаштовано виїмки, щебеневої та шлакової основи; установлено бордюри, електроопори, асфальтовано пішохідні доріжки.

На вул. Рзянкіна (від вул. Кремлівської до СТО по вул. Толбухіна) виконано демонтаж боксів СТО, виконано роботи з облаштування виїмки, щебеневої та шлакової основи, установлено бордюри, електроопори, лотки для зливостоку.

КП "Сансервіс" виконано обрізку гілля дерев та корчування пнів.

КП "Кривбасводоканал" виконано ремонтні роботи на мережах водопостачання.

На вул. Рзянкіна (від вул. Кремлівської до вул. Десантної) завершені роботи з асфальтування дороги та пішохідних доріжок. Виконані роботи по нанесенню дорожньої розмітки, встановлені дорожні знаки, пристрої примусового зниження швидкості, встановлені зупинки громадського транспорту. Виконано роботи з облаштування тролей та розпочато рух транспортних засобів.

3. Виконано роботи з асфальтування вулиць: Стасова, Конституційна, Ногіна, Коротченка, Ватутіна, Музична, Женевська, Електрична, клеверного мосту по вул. Коротченка, Руденко, Нарвська, тротуару на вул. Електричній, внутрішньоквартальних доріг на бул. М. Василевського (від вул. Коротченка до торгівельного центру, заїзд в арку БМВ, 7), вул. Свірській та дороги від вул. Дишинського, 19 до вул. Сєченова.

Всього укладено 23293 тонн асфальту на площі 136864 м2.

4. Виконано роботи з ямкового ремонту дорожнього покриття на вулицях: Дишинського, Товстановського, Булди, Тухачевського, Кресівська, Симбірцева, Десантній, ХХ партз’їзду, Прибережній, Кремлівській, Затишній, стометрівки на мкр. 5 Зарічний, з’їзду з вул. Електрозаводської (клеверний міст) та об’їзної дороги, тротуарів на мкр. Індустріальний, 67, 68 та вул. Тухачевського (від будинку № 40 до зупинки громадського транспорту "173 квартал"), під’їзних шляхів до ОСББ по вул. Кропивницького, 19.

5. Відновлення розмітки на вулицях: Дишинського, Товстановського, Тухачевського, Кремлівська, Десантна, Електрозаводська, Кресівська, Електрична та Ногіна, Ватутіна, Мусоргського.

6. Прибирання підземних переходів по вул. Ногіна та вул. Коротченка.

7. Газифікація селища Верабове: виконані роботи з влаштування газопроводу високого та середнього тиску, з поставки ШГРП.

Ведуться роботи з влаштування ШГРП, заземлення та молнієзахисту, а також роботи по наладці обладнання та благоустрою території.

За інформацією управління капітального будівництва виконкому міської ради виконання бюджету за 10 місяців 2015 року з газифікації с. Верабове складає 651,1 тис. грн.

8. ТОВ "Придніпров'я" виконали поточний ремонт двох дерев'яних підвісних мостів через річку Саксагань у районі вул. Ласточкіна.

Також, виконані роботи по ремонту мосту по вул. Коломойцівська, а саме: заміна перильного огородження, ремонт опор, деформаційних швів, часткове відновлення тротуарних плит.

9. На будівництво притулку для безпритульних тварин у сел. Верабово з міського бюджету виділено коштів у сумі 11,0 млн. грн.

На теперішній час ДП "ГПІ "Кривбаспроект" розроблено проектну документацію на будівництво, яка пройшла державну експертизу. Оформлено договір суперфіцію на земельну ділянку та кадастровий номер, обстежено зелені насадження.

 10. Прибирання скверів ім. Богдана Хмельницького, ім. Лесі Українки, біля районного виконавчого комітету по вул. Сержанта Рзянкіна, "Загиблим шахтарям", дитячого скверу "Чебурашка" та парку 50-річчя Радянської України.

 11. Виконаний поточний ремонт монументу захисникам греблі КРЕС.

 12. Установлено 5 зупинок громадського транспорту по вул. Дишинського зупинка "ПНД", вул. Конституційна зупинка "Ринок "Північний", вул. Кремлівська зупинка "КРЕС", вул. Рзянкіна зупинка "вул. Соколина" - 2 шт.

 13. Виконано поточний ремонт та пофарбовано зупинки: "Ставки" та торгово-зупиночного комплексу "Піонер", "173 квартал", "129 квартал".

14. Установлено 24 дорожніх знаки, 6 інформаційних щитів та 2 таблички.

15. Здійснюється утримання та догляд за зеленими насадженнями та газонами, а саме: знесено 258 сухостійно-аварійних дерева, 102880 шт. порослі, омолоджено – 128 дерев; обрізано 2520 дерев та 3890 кущів; очіщено 602,8 га від випадкового сміття; висаджено 210 дерев, 485 чагарників, 0,8 га газонів, 1295 кв. м. квітників; покошено 219,82 га трави та карантинних рослин.

16. Прочищено зливостоки по вул. Мусоргського, вул. Тухачевського, вул. Ватутіна, вул. Дишинського, 50, вул. Стасова, 5 та бул. Маршала Василевського, 2.

17. Проведено поточний ремонт, прибирання громадської вбиральні та відкачка нечистот в парку ім. 50 річчя України.

18. Накрито 45 дренажних колодязів та відновлено 15 решіток зливостоків.

19. Промивання дренажних каналів по вул. Коротченка (підземний перехід).

20. Здійснено ремонт дитячих майданчиків по вул. Мусоргського (біля ДП "Овація"), мкр. 5-й Зарічний, 41 та в сквері "Чебурашка" замінено 5 зламаних гойдалок на нові.

21. За підтримки і участі районних депутатів та КП "Сансервіс" на дитячі майданчики завезено пісок: мкр. 5-й Зарічний, 41, вул. Рзянкіна, сквер "Чебурашка", с. Верабове.

22. Відкрито новий дитячий майданчик по вул. Ватутіна, 43/5.

23. КП "Сансервіс" виконано поточний ремонт фонтанів: у парку 50- річчя Радянської України, світлодинамічного фонтану на вул. Мусоргського та ПАТ "КЗРК" - в парку "Дитячий".

24. ПАТ "ЦГЗК" виконано ремонт плитки світлодинамічного фонтану та ревізію обладнання в сквері на вул. Мусоргського.

25. Виконано будівництво мереж зовнішнього освітлення на вулицях: Гранітна, Серьогіна, Самаркандська, Шаумяна, Штерівська, Цхакая, Фабриціуса,1-31, пров. Фальковського, вул. Шапошнікова, Малинова, Єнісейська, Подольська, Сковороди, Камишанська, Граве, Московська, Якушкіна, Юрчака, Шухова, Араратська, Кісловодська, Співдружності- бул. М. Василевського.

26. Виконано заміну 228 шт. світильників, заміну 1667 шт. ламп, 1250 м кабелю та 8050 м дроту.

За рахунок мешканців району виконано поточний ремонт житлового фонду силами ТОВ "Житлокомцентр", ТОВ "УЮТ -2011", ТОВ "К.К. "Дом.Ком" та ПП "Домініум":

- ремонт покрівлі в 402 будинках, площею 54074 м2, на суму 4643,0 тис. грн.;

- ремонт міжпанельних швів в 233 будинках, у обсязі 30467 п.м., на суму 1509,3 тис. грн.;

- замінено трубопроводів у 695 будинках, у обсязі 11109,2 п.м., на суму 1593,3 тис. грн.;

- виконано ремонт 66 під’їздів на суму 1265,1 тис. грн.;

- знесено 133 аварійно-сухостійних дерев на суму 145,9 тис. грн.

На теперішній час у районі створено 24 об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (в тому числі у 2015 році – 3 ОСББ) та за рахунок міського бюджету виконано низку заходів по житловому фонду ОСББ:

- ремонт міжпанельних швів по вул. Коротченка, 20, на суму 296,9 тис. грн.;

- заміна системи центрального опалення по вул. Кропивницького, 19, на суму 519,6 тис. грн. та вул. Ватутіна, 43/9, на суму 409,8 тис. грн..;

- заміна електрощитової на мкр. 5 Зарічний, 57, на суму 373,2 тис. грн.;

- ремонт міжпанельних швів на мкр. 5-й Зарічний, 69, на суму 438,8 тис. грн.;

- модернізація ліфтів у 2-му та 4-му під’їздах будинку 15 по вул. Коротченка, на суму 832,6 тис. грн.;

Також, виконано модернізацію ліфтів у будинках 69, 89 по вул. Кропивницького (в 2-му під'їзді), на суму 910 тис. грн. та у будинку 81 по вул. Кропивницького (в 1-му та 2-му під’їздах), на суму 921 тис. грн. 

Розвиток підприємництва

Запорукою стабільності економіки району є сталий розвиток підприємницького сектора. Третину надходжень коштів до дохідної частини бюджету складають кошти від суб’єктів господарювання малого та середнього бізнесу. Надходження до міського та районного бюджетів від діяльності суб’єктів господарювання склали 260,0 млн. грн.

Кількість зареєстрованих у районі суб’єктів господарювання фізичних осіб-підприємців склала близько 7 тисяч чоловік, суб'єктів господарювання – юридичних осіб - 1,5 тисяч чоловік.

 Мережа об’єктів бізнесу налічує майже 1300 об’єктів. З початку року відкрилось 75 об’єктів бізнесу та створено понад 240 нових робочих місць.

Асортимент продукції, яка вироблена у 2015 році підприємствами харчової промисловості, налічує понад 250 найменувань. За 2015 рік товаровиробниками району вироблено 22,7 тис. тонн продукції на суму 23,5 млн. грн., яка реалізована на підприємствах роздрібної торгівлі міста.

 За власні кошти суб’єктів господарювання виконується будівництво об’єктів бізнесу, а саме:

 - на зупинці "173 квартал" по вул. Тухачевського (ФО-П Костенко О.П.) уведено в експлуатацію ½ частину зупиночного комплексу, відкрито 4 магазини та аптеку;

- на території торговельно-розважального комплексу по вул. Кремлівській, 30а (ФОП Желдаков О.Г.) збудовано торговельні приміщення та виконано благоустрій території. Відкрито 3 об'єкти бізнесу: магазин "Єрмоленські напівфабрикати", косметика "Тіанде", "Овочі, фрукти", "Квіти"; відремонтовано фонтан на площі перед кафе "Парадиз";

- на вул. Рзянкіна, 2 уведено в експлуатацію магазин "Смачна хатинка";

- на мкр. 5-й Зарічний (ФОП Пляка В.В.) збудовано та відкрито павільйон з продажу продтоварів;

- по вул. Тухачевського, 59 (ТОВ "Гербор") уведено в експлуатацію магазин "Гарбуз";

- реконструкція торговельно - зупиночного комплексу "Гірник" (ФОП Версаль С.В.) виконано заміну покрівлі зупиночного комплексу та пофарбовано фасад;

- реконструкція торгово-зупиночного комплексу "Зупинка С. Рзянкіна" (ФОП Лисенко С.В., розташованого по вул. С. Рзянкіна, 2);

- збудовано та відкрито об’єкт ресторанного господарства "Мама Піца Італія" (ФО-П Демьяненко С.М.) по вул. Мусоргського, 17;

- збудовано торговельний павільйон "Квіти" на мкр. 4-й "Зарічний" (товариство квіткарів – аматорів "Ромашка"). 

Соціальна сфера

Управління праці та соціального захисту населення виконкому районної у місті ради обслуговує 3720 ветерани війни, 12263 осіб, які мають статус "Дитина війни", 6224 інвалідів, 948 громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, 22044 ветеранів праці.

Згідно з чинним законодавством за 12 місяців 2015 році одержали допомогу: сім’ї з дітьми - 10767 сімей; інваліди з дитинства та діти-інваліди - 1231 осіб; малозабезпечені сім’ї - 675 осіб; малозабезпечені особи, які проживають разом із інвалідами І, ІІ групи внаслідок психічного розладу - 192 осіб; компенсаційні виплати: по догляду за інвалідом І групи та особами, що досягли 80-річного віку - 88 чоловік; фізичним особам, які надають соціальні послуги - 282 чоловік; виплати: тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме - 307 чоловіки, допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам – 272 чоловік, державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошове забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях отримали - 13 чоловік. Усього допомогу отримали 13827 чоловіки на суму 113383,3 тис. грн.

Станом на 01.01.2016 в районі отримує субсидію 14430 сімей. Профінансовано на суму 33364,9 тис. грн.

За рахунок районного у місті бюджету в 2015 році здійснено капітальний ремонт двух квартир та частково однієї квартири ветеранів війни на загальну суму 145,3 тис. грн.

КУ "Будинок нічного перебування" виконано капітальний ремонт покрівлі та дезінфекційного відділення на суму 139,0тис. грн. Придбано комп'ютерну техніку,ліжка та контейнер для сміття на суму 25,9 тис. грн. прфінансовано -164,9 тис. грн.

КУ "Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Жовневому районі" придбано комп'ютерну техніку на суму 12,2 тис.грн., замінено вікна на мелалопластикові на суму 220,4 тис. грн. та виконано капітальний ремонт вентиляційних колодязів на даху на суму 76,4 тис. грн.

За рахунок районного у місті бюджету для виконкому районної у місті ради придбано комп’ютерну техніку на суму 109,4 тис. грн., виготовлено проектно-кошторисну документацію, її перерахунок та експертизу з проведення капітального ремонту покрівлі і заміни вікон на металопластикові, профінансовано на загальну суму 120,1 тис. грн. 

Заклади освіти

З метою реалізації вимог сучасної освіти щодо формування особистості нового типу у районі створено освітню систему, яка на сьогодні є однією з найбільш розвинутих у місті і налічує 29 дошкільних, 27 різного типу шкільних, інтернатних установ, 8 позашкільних закладів.

Основним завданням закладів освіти є забезпечення належних умов перебування дітей відповідно до сучасних інженерно-технічних вимог та проведення заходів щодо залучення додаткових джерел фінансування, дозволених законодавством.

За рахунок виділених коштів з міського бюджету в закладах освіти виконано наступні роботи:

- капітальний ремонт покрівлі у КПНЗ "Міський палац ДЮТ "Горицвіт" по вул. Ватутіна, 33 (1720 кв. м.);

- капітальний ремонт покрівлі КСШ № 71 (роботи в стадії завершення);

- замінено вікна на металопластикові в ДНЗ №№ 29, 60, 65, 118, 175, 230, КЗШІ №№ 4 та КЗШ № 44, 52, 111, 112, 121;

- виконано поточний ремонт покрівлі в КПНЗ "Криворізький клуб юних моряків" (312 кв. м.), КГ № 49 (250 кв. м.), КДНЗ № 25 (450 кв. м.), ККДНЗ № 33 (347 кв. м.);

- виконано поточний ремонт покрівель в ДНЗ №№ 31, 62, 76, 106, 175, 224, 238, 270, 263, 280, КЗШ №№ 32, 34, 97, 125, КЖЛ;

- установлено велопарковки в КГ № 49, КСШ № 71 та Криворізькому Жовтневому ліцею на суму 12 тис. грн.

Протягом поточного року в рамках корпоративної соціальної програми Групи Метінвест "Місто нашими руками" здійснено наступні заходи. В ККДНЗ № 65 замінено вікна на металопластикові в спортивній залі та замінено двері, батареї, лінолеум, плінтус і виконаний ремонт стелі, придбано тренажерне обладнання для дітей. В позашкільному навчальному закладі "Станція юних натуралістів" відкрито науково-дослідницький зоокомплекс "Планета тварин".

Протягом 11 місяців 2015 року на виконання Програми розвитку вело- інфраструктури в м. Кривому Розі за рахунок районного у місті бюджету для дитячо-юнацької школи № 4 придбано 18 велосипедів на суму 94,95 тис. грн. та за рахунок міського бюджету придбано 15 велосипедів для КПНЗ "Центр туризму, краєзнавства та екскурсій учнівської молоді "Фортуна" на суму 81,9 тис. грн.

За рахунок районного у місті бюджету в 2015 році виконано капітальний ремонт обвідних трубопроводів чаші басейну в ДЮСШ № 6 на суму 137,7 тис. грн., придбано тенісну сітку для ДЮСШ №4 на суму 2,6 тис. грн. та системний блок для ДЮСШ №6 на суму 2,5 тис. грн. 

Охорона здоров’я

З метою реалізації вимог сучасної системи охорони здоров'я у районі створено систему медичних закладів, яка на сьогодні є однією з найбільш різноманітних у місті і налічує шість комунальних закладів, які підпорядковуються Дніпропетровській обласній раді та мають різні направлення щодо надання кваліфікованої медичної допомоги (стоматологічне, кардіологічне, перенатальне та постперинатальне, комплексне) та дві комунальні установи "Центри первинної медико-санітарної допомоги" Криворізької міської ради".

Основним завданням всіх цих закладів є забезпечення належних умов надання високоякісного медичного обслуговування населення з залученням новітнього устаткування для підвищення якості надання діагностичних послуг.

З метою забезпечення якісної і доступної медичної допомоги з міського та обласного бюджету виділено кошти та виконано низку заходів щодо поліпшення матеріально-технічного забезпечення лікувальних закладів району, зокрема у:

КУ "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 3":

- завершено капітальний ремонт приміщення амбулаторії № 3 на мкр. Індустріальний, 67, виділені кошти з бюджету 924,152 тис. грн.;

- поточний ремонт приміщень амбулаторії № 2 на вул. Азізбекова, 1, виділено з бюджету 99,7 тис. грн. роботи тривають; виділено з бюджету 1006,460 тис. грн. для закуцпівлі медичного обладнання, використано – 233,782 тис. грн. триває проведення процедури відкритих торгів;

- для реконструкції приміщення під амбулаторію № 7 на мкр. 7 Зарічний, 9а підготовлено проектно-кошторисну документацію та перераховано в нових цінах і передано її до департаменту капітального будівництва ОДА (по лінії "Світового банку");

- для реконструкції приміщення під три амбулаторії по вул. Тухачевського, 33а планується розробити проект до 20.10.2015 та отримати експертний висновок (по лінії "Світового банку");

КУ "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 2":

- для реконструкції приміщення під амбулаторію № 4 по вул. Електрозаводській, 22а підготовлено проектно-кошторисну документацію, отримано експертний висновок, документи надано в департамент капітального будівництва ОДА (по лінії "Світового банку");

КЗ "Криворізька міська лікарня №9 "ДОР":

- по лінії соціального партнерства з компанією "Метінвіест" ПАТ "ЦГЗК" придбано устаткування на 230 тис. грн., а саме: апарат штучного дихання, концентратор кисню, електрокардіограф.

- за кошти міського бюджету планується виділення коштів в сумі 1,37 млн. грн.;

КЗ "Криворізька міська лікарня № 16" ДОР":

за кошти міського бюджету планується закупка біохімічного аналізатору на 94 тис. грн. 

Заклади культури

Робота закладів культури спрямована на формування справжнього громадянина своєї держави, залучення мешканців району до скарбниць світової та національної культури.

Протягом 2015 року проведено наступні роботи:

КП "Криворізький академічний міський театр музично-пластичних мистецтв "Академія руху" з міського та обласного бюджету для проведення капітального ремонту профінансовано 5335,3 млн. грн. Завершується капітальний ремонт фасадної частини споруди;

 КЗК "Міська бібліотека для дорослих" філія № 7 виконано ремонт підлоги, використано 97,1 тис. грн.;

КЗК "Міська бібліотека для дорослих" філія № 2 замінено вікна на металопластикові на суму 228,3 тис. грн.;

КЗК "Міська дитяча бібліотека" бібліотека-філія № 6 замінено вікна на металопластикові на суму 192,2 тис. грн.;

 КПМНЗ "Криворізька міська музична школа № 14" на мкр. 4 Зарічний, 30г, бібліотеки-філія № 17 КЗК "Міська дитяча бібліотека" по вул. Коротченка, 4а та КП "Криворізький академічний міський театр музично-пластичних мистецтв "Академія руху" установлено велопарковки, на загальну суму 12,0 тис. грн.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 6 2

у гору