Інформація про роботу відділу

 

 

Інформація про роботу відділу станом на 21.10.2019

 

 

 

 

 

 

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 21.10.2019

З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3523 звернень громадян:

надійшло поштою – 1031

особистий прийом громадян – 729

інформаційні запити – 83

телефонна лінія виконкому міськради – 66

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 251

державна установа "Урядовий контактний центр" – 889

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 474

За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 533 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2546 звернень громадян, що складає 55,3% від загальної кількості звернень.

75,8% (2672) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.

18,9% (667) звернень  стосуються питань соціального захисту населення. із них 377 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.

36   з питань земельних конфліктів та аграрної політики,

37   з питань роботи транспорту і зв”язку,

38   з питань законності та охорони правопорядку,

54   з питань освіти, виховання дітей та інші,

62   з питань підприємництва,

Від пільгової категорії населення надійшло 188 звернень.

З початку  2019 року надійшло 71  колективних звернень.

За звітний період комісійно розглянуто 372  звернень громадян.

 

 

 

 

 

 

 

2