Інформація про роботу відділу
Інформація про роботу відділу станом на 21.10.2019
Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради станом на 21.10.2019
З початку 2019 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 3523 звернень громадян:
надійшло поштою – 1031
особистий прийом громадян – 729
інформаційні запити – 83
телефонна лінія виконкому міськради – 66
телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 251
державна установа "Урядовий контактний центр" – 889
контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 474
За аналогічний період минулого 2018 року зареєстровано 533 звернень.
З вищих органів влади надійшло 2546 звернень громадян, що складає 55,3% від загальної кількості звернень.
75,8% (2672) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незгода мешканців з тарифами за комунальні послуги, ремонт покрівлі, доріг, відновлення зовнішнього освітлення.
18,9% (667) звернень стосуються питань соціального захисту населення. із них 377 - питання надання матеріальної допомоги у зв”язку з скрутним матеріальним становищем, придбанням ліків, лікуванням.
36 з питань земельних конфліктів та аграрної політики,
37 з питань роботи транспорту і зв”язку,
38 з питань законності та охорони правопорядку,
54 з питань освіти, виховання дітей та інші,
62 з питань підприємництва,
Від пільгової категорії населення надійшло 188 звернень.
З початку 2019 року надійшло 71 колективних звернень.
За звітний період комісійно розглянуто 372 звернень громадян.
2