Інформація

30.03.2018    Увага! Проводиться щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку

30.03.2018   Список громадян, які потребують поліпшення житлових умов та перебувають на квартирному обліку при виконкомі Покровскої  районної  в місті ради станом на 01.01.2018

30.03.2018    Список громадян, які користуються правом першочергового отримання житла станом на 01.01.2018

30.03.2018    Список громадян, які користуються правом позачергового отримання житла станом на 01.01.2018

05.12.2016    Інформація щодо інформування мешканців гуртожитків про можливість приватизації кімнат у гуртожитках

Перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки на квартирний облік

Соціальна ініціатива Президента України "Доступне житло"

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов»
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Увага! Проводиться щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку

Виконком Покровської районної в місті ради повідомляє, що у відповідності до пункту 25 «Правил обліку громадян, що потребують покращення житлових умов та надання їм житлових приміщень» з 01 жовтня по грудень щороку проводиться щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання (при виконкомі).

У зв’язку з цим, прохання до всіх громадян, які знаходяться на обліку, своєчасно подавати до виконкому наступні документи:

  1. Довідку про склад сім’ї та місце реєстрації (каб. 115);
  2. Довідку з місця роботи або навчання повнолітніх членів сім’ї;
  3. Копії паспортів, ідентифікаційних номерів (на всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку);
  4. Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів сім’ї;
  5. Документ, що підтверджує пільгу черговика.
  6. У разі змін у складі сім”ї - копію документа, що підтверджує зміни.

Для проходження перереєстрації просимо мати при собі паспорти та ідентифікаційні номери членів сім”ї, які перебувають на обліку.

Дні прийому (крім вихідних та святкових днів):

понеділок з 10.00 до 17.00

вівторок з 10.00 до 17.00

телефон  для  довідок:  448-08-02, 440-32-01

Громадяни, які станом на  01.01.2019 р. не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, будуть вважатися такими, що не потребують поліпшення житлових умов та зняті з квартирного обліку.

 

 

 

 

 

Інформація щодо інформування мешканців гуртожитків про можливість приватизації кімнат у гуртожитках

Згідно Закону України «Про забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків» ст. 4. Громадяни мають право на приватизацію житлових приміщень у гуртожитках, які перебувають у власності територіальних громад і можуть бути приватизовані відповідно до закону.

Приватизація житлових приміщень у гуртожитках здійснюється відповідно до Закону України "Про приватизацію державного житлового фонду" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Громадяни, які на законних підставах проживають у гуртожитках державної форми власності, гуртожитках, що було включено до статутних капіталів товариств, створених у процесі приватизації (корпоратизації), набувають право на приватизацію житлових приміщень у таких гуртожитках після їх передачі у власність відповідної територіальної громади.

Приватизація здійснюється шляхом:

- безоплатної передачі громадянам квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках з розрахунку санітарної норми 21 квадратний метр загальної площі на наймача і кожного члена його сім’ї та додатково 10 квадратних метрів на сім’ю;

- продажу надлишків загальної площі квартир (будинків), житлових приміщень у гуртожитках громадянам України, що мешкають в них або перебувають в черзі потребуючих поліпшення житлових умов.

Передача у власність громадян житлових приміщень  у  гуртожитках здійснюється  з  одночасною  передачею  їм  у  спільну  сумісну   власність  допоміжних  приміщень  (приміщень  загального користування).

(05.12.2016)

 

 

 

 

 

 

 

Перелік документів, необхідних для розгляду питання постановки на квартирний облік

Для зарахування на квартирний облік за місцем мешкання громадянам необхідно зібрати та подати до виконкому районної у місті ради (каб. 106) наступні документи:

1. Заява про взяття на квартирний облік встановленого зразка, яка підписується членами сім’ї, які разом проживають, мають самостійне право на одержання житлового приміщення і бажають разом стати на облік.

Бланк заяви видається відповідальною особою, яка приймає документи для взяття на облік.

2. Довідка (витяг з домової книги про склад сім’ї та реєстрацію):

довідка видається організацією, яка здійснює експлуатацію жилого будинку.

Обов’язково! Якщо протягом останніх 5-ти років хтось із членів сім’ї (зазначеній в довідці) змінював місце реєстрації, необхідно додатково представити довідку з попереднього місця реєстрації такої особи.

3. Довідки з місця роботи, навчання осіб, які підписали заяву про зарахування на квартирний облік.

3.1. Якщо особа є підприємцем – подається засвідчена копія свідоцтва про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця.

3.2. Якщо особа є пенсіонером – засвідчена копія пенсійного посвідчення.

3.3. Якщо особа непрацююча – подається копія трудової книжки, а якщо особа ще не розпочала трудову діяльність – подається копія документу про закінчення відповідного навчального закладу.

4. Довідка про те, чи перебуває особа та члени її сім’ї на квартирному обліку за місцем роботи.

5. Акт перевірки житлових умов заявника встановленого зразка. Бланк акту видається відповідальною особою, яка приймає документи для взяття на облік.

6. Копії паспортів, кодів (картка платника податків), свідоцтв про одруження, про розлучення, про народження, посвідчень (при наявності оригіналів).

7. Копію договору піднайму жилого приміщення між основним наймачем та піднаймачем, якщо проживає за договором піднайму жилого приміщення (державна квартира).

8. Копію договору найму жилого приміщення між власником і наймачем, якщо проживає за договором найму жилого приміщення у будинках (квартирах), що належать громадянам на праві приватній власності.

 9. У необхідних випадках до заяви додаються наступні документи, що підтверджують право на пільги, якщо особа, яка бажає стати на квартирний облік, має право на пільги:

- медичний висновок;

- копії рішення виконавчого комітету міської ради та акт обстеження про невідповідність жилого приміщення встановленим санітарним і технічним вимогам;

- копії посвідчення (інвалід війни, учасник ліквідації аварії на ЧАЕС, учасник бойових дій, учасник ВВВ, багатодітна сім’я та інші);

- інші документи, що підтверджують право на пільги.

10. Інші документи, перелік яких встановлюється безпосередньо на прийомі у відділі.

Спеціаліст І категорії, секретар комісії з житлових питань       О. Дмітрієва

(24.02.2014)

 

 

 

 

 

 

 

Соціальна ініціатива Президента України "Доступне житло"

З метою реалізації соціальної ініціативи Президента України В. Януковича в державному бюджеті України на 2012 рік Мінрегіону України передбачено 1000,0 млн.грн. для здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов. Постановою Кабінету Міністрів України від 25.04.2012 р. № 343 затверджено Порядок здешевлення вартості іпотечних кредитів.

Пріоритетом для реалізації програми здешевлення іпотечних кредитів для громадян стане первинний ринок, зокрема житлові довгобуди з високим ступенем готовності, куди вже інвестовані кошти громадян. Залучення додаткових коштів за підтримки держави дозволить завершити їхнє будівництво, зняти соціальну напругу навколо цих об’єктів.

Об'єкти житлового будівництва будуть відбирати і контролювати місцеві органи влади, а їхній перелік затверджуватиме Міжвідомча комісія при Мінрегіоні. У програмі будуть задіяні банки І та ІІ групи відповідно до критеріїв НБУ.

Затверджений Порядок визначає механізм здешевлення вартості іпотечних кредитів для забезпечення доступним житлом громадян, які потребують поліпшення житлових умов, шляхом відшкодування частини процентів за кредитами, отриманими на будівництво (реконструкцію) чи придбання в об’єктах незавершеного будівництва житла (квартири в багатоквартирних житлових будинках, індивідуальні житлові будинки або майнові права на них).

Загальні параметри нової іпотечної програми виглядають так. Перший внесок позичальника не більше 25% від суми кредиту, максимальна ставка на момент видачі кредиту – 16% річних, з яких держава буде компенсувати 13%, тобто в дійсності громадянин платитиме тільки 3% річних. Компенсація частини процентної ставки по кредиту проводиться місцевими органами влади на особистий рахунок людини через органи казначейства. Термін кредитування — 15 років, термін часткової компенсації — 10 років.

Нормативна площа — 40 кв. метрів на одну людину або на сім'ю з двох осіб, плюс 18 кв. метрів на кожного наступного члена сім'ї, але не більше 58 кв. метрів. Допускається перевищення нормативної площі та розрахункової вартості житла не більш як на 25 відсотків, але за рахунок власних коштів громадян.

Основні вимоги до потенційного учасника — необхідність поліпшення житлових умов і платоспроможність (довідка про перебування на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов).

Встановлено верхню і нижню межі платоспроможності для громадян-учасників Програми. Верхня межа — середній максимальний річний дохід сім'ї з трьох осіб 378 тис. грн. (по області). Нижня межа — середній мінімальний річний дохід сім'ї з трьох осіб по Україні - 55 тис. грн. У період отримання часткової компенсації квартира повинна бути основним місцем проживання позичальника. Людина не має право відчужувати або здавати в оренду квартиру протягом усього часу отримання державної компенсації.

Щоб взяти участь в програмі, потрібно звернутися в каб. 106 виконкому Жовтневої районної у місті, де отримати довідку про перебування на обліку. Звернутись в один з банків, що працюють по іпотечній програмі, та подати мінімально необхідний набір документів. Після чого банк аналізує кожен об'єкт, розглядає можливість видачі кредиту і разом з відповідними підрозділами місцевого органу влади відпрацьовує можливість отримання громадянином часткової компенсації за таким кредитом. Далі громадянин обирає конкретну квартиру в конкретному будинку (відібраному міжвідомчою комісією при Мінрегіоні згідно з пропозиціями місцевих держадміністрацій) і підписує два договори: один на покупку квартири (учасник програми, банк, забудовник), другий — на виплату компенсації (учасник програми, банк, місцева державна адміністрація).

Довідки за тел. 50 35 80 (спеціаліст І категорії – секретар комісії з житлових питань: Дмітрієва Олена Олександрівна)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Постанова Кабінету Міністрів України від 11.03.2011 № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов»

Інформація про громадян, взятих на квартирний облік, та зміни до неї в установленому законодавством порядку вносяться до Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

На виконання постанови від 11 березня 2011 року № 238 «Про Єдиний державний реєстр громадян, які потребують поліпшення житлових умов», комісією з житлових питань проводиться перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку при виконкомі Жовтневої районної у  місті ради з метою формування Єдиного державного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Для перереєстрації громадянам необхідно звернутись до виконкому Жовтневої районної у місті ради (вул. Шурупова, 2, зупинка «КРЕС») в каб. 106, тел. 50-35-80; графік прийому: понеділок, вівторок, 10.00 – 16.30 год; перерва з 12.30 до 13.00.

Необхідно надати наступні документами:

1. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію.

2. Копія паспорту та ідентифікаційного номера (на всіх членів сім’ї, хто перебуває на квартирному обліку).

3. Довідка з місця роботи (на всіх повнолітніх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку).

4. Документ, що підтверджує пільгу черговика.

Громадяни, які не перереєструються, не будуть включені до Єдиного реєстру громадян, які потребують поліпшення житлових умов.

Детальну інформацію щодо внесення даних до Єдиного державного реєстру громадян, які перебувають на квартирному обліку у виконкомі Жовтневої районної у місті ради, можна отримати за вищезазначеною адресою та телефоном.

 Спеціаліст І категорії - секретар комісії з житлових питань виконкому Жовтневої районної у місті ради

 

Посада:                     завідувач юридичного відділу 
Освіта:                      вища
Рік народженння:     1962 
Загальний стаж:        37років
                                  29 (стаж державної служби)
Дні та часи прийому : щопонеділка з 11.00 - 17.00, каб. 210

Телефон: 35-52-40

Електронна скринька: yurist_otd@ukr.net

 

 

 

 

 

 

1  3 4 5