Інформація
17.01.2020 Реєстр розірваних договорів найму соціального житла
17.01.2020 Реєстр договорів найму соціального житла
23.09.2019 Список громадян, які користуються правом першочергового отримання житла
23.09.2019 Список громадян, які користуються правом позачергового отримання житла
23.09.2019 Реєстр договорів найму соціального житла
30.03.2018 Увага! Проводиться щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку
30.03.2018 Список громадян, які користуються правом першочергового отримання житла станом на 01.01.2018
30.03.2018 Список громадян, які користуються правом позачергового отримання житла станом на 01.01.2018
Увага! Проводиться щорічна перереєстрація громадян, що перебувають на квартирному обліку
Виконком Покровської районної в місті ради повідомляє, що у відповідності до пункту 25 «Правил обліку громадян, що потребують покращення житлових умов та надання їм житлових приміщень» з 01 жовтня по грудень щороку проводиться щорічна перереєстрація громадян, які перебувають на квартирному обліку за місцем проживання (при виконкомі).
У зв’язку з цим, прохання до всіх громадян, які знаходяться на обліку, своєчасно подавати до виконкому наступні документи:
- Довідку про склад сім’ї та місце реєстрації (каб. 115);
- Довідку з місця роботи або навчання повнолітніх членів сім’ї;
- Копії паспортів, ідентифікаційних номерів (на всіх членів сім’ї, які перебувають на квартирному обліку);
- Копії свідоцтв про народження неповнолітніх членів сім’ї;
- Документ, що підтверджує пільгу черговика.
- У разі змін у складі сім”ї - копію документа, що підтверджує зміни.
Для проходження перереєстрації просимо мати при собі паспорти та ідентифікаційні номери членів сім”ї, які перебувають на обліку.
Дні прийому (крім вихідних та святкових днів):
понеділок з 10.00 до 17.00
вівторок з 10.00 до 17.00
телефон для довідок: 448-08-02, 440-32-01
Громадяни, які станом на 01.01.2019 р. не пройдуть перереєстрацію квартирного обліку, будуть вважатися такими, що не потребують поліпшення житлових умов та зняті з квартирного обліку.
2