Положення про відділ

Основні завдання Відділу розвитку підприємництва:

1. Реалізація державної політики у сфері підприємництва в районі; підготовка нормативно-правових актів районної у місті ради, її виконкому, які впливають на розвиток бізнес-середовища і територіальної громади; участь в експертизі проектів та прийнятих районною у місті радою, її виконавчим комітетом рішень і розпоряджень голови районної  у місті ради, які носять регуляторний характер.

2. Посилення соціально-економічного захисту працюючих мешканців району; сприяння Державній податковій інспекції у здійсненні заходів з детінізації доходів та відносин у сфері зайнятості населення.

3. Повноцінне використання потенційних можливостей підприємництва, посилення його ролі в соціально-економічному розвитку району, підвищенні добробуту територіальної громади.

4. Координація роботи, пов’язаної із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

5. Організація доступу суб'єктів господарювання до інформаційних ресурсів міста, віднесених до компетенції відділу, шляхом підвищення рівня їх відкритості за рахунок створення нових можливостей і зручностей, забезпечення зворотного зв'язку, удосконалення існуючої системи електронної взаємодії міської та районної влади і бізнесу. 

Для виконання поставлених завдань відділ у своїй діяльності вирішує наступні задачі:

1. Здійснення заходів щодо проведення державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності виконкомом районної у місті ради.

2. Розробка районних заходів по виконанню міської Програми розвитку підприємництва, забезпечення реалізації пріоритетних напрямів, координація та контроль за її виконанням.

3. Надання пропозицій щодо організації роботи ринків, розташованих на території району, ярмарків; забезпечення контролю за виконанням Правил торгівлі на ринках; організації проведення паспортизації об'єктів ринкової торгівлі. 

4. Доведення до суб'єктів господарювання вимог нових нормативних актів, проведення нарад, семінарів з питань, які стосуються їх діяльності.

5. Організація роботи, пов’язаної із здійсненням державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

6. Підготовка пропозицій щодо:

    - заборони або обмеження продажу пива, крім пива у пластиковій тарі,  алкогольних, слабоалкогольних напоїв та куріння тютюнових виробів під час проведення масових заходів; 

    - встановлення зручного для населення режиму роботи підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства, сфери послуг усіх форм власності за погодженням з їх власниками;

    - погодження цілодобового режиму роботи об'єктів бізнесу;

    - обмеження цілодобового та подовженого режиму роботи об'єктів, у випадку порушення суб’єктами господарювання Правил додержання тиші в громадських місцях, за порушення яких передбачена адміністративна відповідальність.

7. Здійснення заходів щодо організації якісного торговельного, побутового обслуговування інвалідів, ветеранів війни.

8. Уживання заходів за додержанням юридичними особами та фізичними особами– підприємцями вимог законодавства у сфері поводження з побутовими та виробничими відходами, виконання Правил благоустрою у м. Кривому Розі, Правил додержання тиші в громадських місцях на території міста Кривого Рогу.

9. Забезпечення дотримання вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян.

10. Формування електронних інформаційних ресурсів – переліків об'єктів бізнесу з видачею декларацій про розміщення об'єктів бізнесу.

11. Забезпечення функціонування служби торгівлі та харчування цивільного захисту району та координація роботи спеціальних невоєнізованих формувань.

12. Взаємодія з відповідними службами виконкому районної у місті ради з питань мобілізаційної підготовки, забезпечення оборонних потреб і підвищення стабільності роботи об'єктів бізнесу в умовах надзвичайних ситуацій.

13. Забезпечення інформаційної підтримки ресурсів, розміщених на сайті „Криворізький ресурсний центр”, які за своїм змістом належать до компетенції відділу розвитку підприємництва; удосконалення їх структури та змісту, будування взаємозв’язку з іншими ресурсами; розвиток нових напрямів інформаційної відкритості у сфері регуляторної діяльності та підприємництва.

14. Здійснення погоджувальних процедур, надання адміністративних послуг суб'єктам господарювання за принципом „одного вікна” в обсязі, який визначається рішенням виконкому районної у місті ради.

15. Забезпечення функціонування та постійне удосконалення системи управління якістю муніципальних послуг у виконкомі районної у місті ради.

у гору