Інформація
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому
Покровської районної в місті ради у 1 кварталі 2025 року
У 1 кварталі 2025 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2834 звернень громадян:
- надійшло поштою – 120
- особистий прийом – 28
- інформаційні запити – 11
- Контакт-центр виконкому міської ради – 1203
- телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 139
- державна установа "Урядовий контактний центр" – 942
- контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 391
За аналогічний період минулого 2024 року зареєстровано 2697 звернень.
З вищих органів влади надійшло 2604 звернень громадян, що складає 91,9% від загальної кількості звернень.
- 94,9% (2690) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів, відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
- 2,9% (82) звернень стосуються питань соціального захисту населення: отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу, отримання гуманітарної допомоги.
- 2 з питань роботи транспорту і зв”язку,
- 11 з питань промисловості, будівництва,
- 19 з питань підприємницької діяльності,
- 7 з питань законності та охорони правопорядку,
- 16 з питань освіти, виховання дітей та інші,
- 7 з інших питань.
Від пільгової категорії населення надійшло 107 звернень.
У 1 кварталі 2025 року надійшло 16 колективних звернень.