Робота зі зверненнями

Інформація

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради у 1 кварталі 2025 року 

У 1 кварталі 2025 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2834 звернень громадян:

  • надійшло поштою – 120
  • особистий прийом – 28
  • інформаційні запити – 11
  • Контакт-центр виконкому міської ради – 1203
  • телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 139
  • державна установа "Урядовий контактний центр" – 942
  • контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 391

За аналогічний період минулого 2024 року зареєстровано 2697 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2604 звернень громадян, що складає 91,9% від загальної кількості звернень.

  • 94,9% (2690) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
  • 2,9% (82) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу, отримання гуманітарної допомоги.
  • 2    з питань роботи транспорту і зв”язку,
  • 11  з питань промисловості, будівництва,
  • 19  з питань підприємницької діяльності,
  • 7    з питань законності та охорони правопорядку,
  • 16  з питань освіти, виховання дітей та інші,
  • 7    з інших питань.

Від пільгової категорії населення надійшло 107 звернень. 
У  1 кварталі 2025 року надійшло 16  колективних звернень.