1.Загальні положення
1.1. Фінансовий відділ виконкому Покровської районної в місті ради (надалі – відділ) є самостійним структурним підрозділом виконавчого комітету районної в місті ради.
1.2. Відділ утворюється й ліквідується відповідно до статті 54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» рішенням районної в місті ради в межах затвердженої нею структури і загальної чисельності виконкому.
1.3. Відділ підзвітний й підконтрольний районній в місті раді, підпорядкований її виконавчому комітету та голові районної в місті ради, а з питань забезпечення реалізації бюджетної політики – Міністерству фінансів України та департаменту фінансів виконкому Криворізької міської ради в межах чинного законодавства.
1.4. Відділ є юридичною особою, має реєстраційні рахунки в Управлінні Державної казначейської служби у Покровському районі (надалі - УДКСУ), печатку із зображенням Державного герба України, зазначенням найменування та коду ЄДРПОУ, штампи і бланки зі своїм найменуванням.
1.5. Відділ є неприбутковою організацією, що утримується за рахунок коштів бюджету Покровського району у місті Кривий Ріг (надалі - районний в місті бюджет).
1.6. Відділ у своїй діяльності керується Конституцією України, Бюджетним кодексом та іншими Законами України, актами Президента, Постановами Верховної Ради України, Постановами і Розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями міської і районної в місті рад та їх виконавчих комітетів, розпорядженнями міського голови, голови районної в місті ради, інструкціями, наказами та вказівками Міністерства фінансів України та фінансових органів вищого рівня, Регламентом виконавчого комітету районної в місті ради, Системами управління якістю та інформаційною безпекою, Інструкцією з діловодства в органах місцевого самоврядування та цим Положенням.
2.Основні завдання та функції
Основними завданнями та функціями відділу є:
2.1.Організація та управління складанням та виконанням районного в місті бюджету.
2.1.1. Розробка та доведення до головних розпорядників інструкцій з підготовки пропозицій до прогнозу районного в місті бюджету та орієнтовні обсяги видатків на середньостроковий період.
2.1.2. Складання прогнозу районного в місті бюджету.
2.1.3. Складання інструкції з підготовки бюджетних запитів та доведення їх до головних розпорядників коштів.
2.1.4. Погодження поданих головними розпорядниками бюджетних коштів паспортів бюджетних програм.
2.2.Координація діяльності учасників бюджетного процесу з питань виконання районного в місті бюджету.
2.3 Здійснення повноважень головного розпорядника коштів районного в місті бюджету.
2.4. Проведення фінансування передбачених районним в місті бюджетом видатків.
2.5. Забезпечення контролю за дотриманням бюджетного законодавства за всіма напрямами й видами витрат на кожній стадії бюджетного процесу.
2.6. Уживання заходів впливу за порушення бюджетного законодавства.
3.Обов’язки
3.1. На підставі визначеного міською радою складу доходів та видатків здійснення функції зі складання районного в місті бюджету, підготовка проєкту рішення про районний в місті бюджет та подання його на розгляд: виконкому районної в місті ради - для схвалення, районній в місті ради - для затвердження. Забезпечення організації виконання бюджету за доходами та видатками, унесення змін до нього, звітності та оприлюднення інформації про районний в місті бюджет відповідно до вимог чинного законодавства.
3.2. Проведення фінансування передбачених районним в місті бюджетом видатків на:
утримання виконавчого органу районної в місті ради, КУ «Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) у Покровському районі» Криворізької міської ради, КУ «Будинок нічного перебування» Криворізької міської ради;
підтримку громадських організацій інвалідів та ветеранів, компенсації непрацюючим фізичним особам, які постійно надають соціальні послуги громадянам похилого віку, особам з інвалідністю, дітям з інвалідністю, хворим, які не здатні до самообслуговування й потребують сторонньої допомоги;
заходи програм у галузях соціального захисту, культури, фізичної культури і спорту, молоді, сім’ї, жінок та дітей, розвитку місцевого самоврядування, житлово-комунального господарства та благоустрою;
придбання, установлення, капітальні та поточні ремонти, реконструкцію, утримання об’єктів житлово-комунального господарства та благоустрою, зокрема територій загального користування, що перебувають у межах району;
утримання модульних тимчасових та інших споруд для укриття населення, що перебувають на балансовому обліку виконкому районної в місті ради.
3.3. Здійснення прогнозування та аналізу доходів районного в місті бюджету за участю УДКСУ та Державної податкової служби України.
3.4. Проведення фінансування видатків за рахунок:
міжбюджетних трансфертів, визначених рішенням про міський бюджет;
коштів цільових фондів, утворених районною в місті радою;
коштів резервного фонду, утвореного районною в місті радою.
3.5. Надання інформаційних матеріалів, доповідей виконкому районної в місті ради та департаменту фінансів виконкому міської ради.
3.6. Розгляд звернень та інформаційних запитів громадян, підприємств, установ і організацій, які надходять до фінансового відділу.
3.7. Участь у роботі комісій та робочих груп виконкому районної в місті ради з питань, що належать до його компетенції.
3.8. Унесення пропозицій до виконкому районної в місті ради з підготовки проєктів регуляторних актів, перегляду, відстеження результативності їх впливу.
3.9. Забезпечення функціонування та постійне вдосконалення системи управління якістю та інформаційної безпеки публічних послуг у відділі.
3.10. Підготовка проєктів рішень районної в місті ради, її виконавчого комітету, розпоряджень голови районної в місті ради з питань, що належать до компетенції відділу.
3.11. Забезпечення інформаційної підтримки ресурсів Криворізької міської ради та її виконкому, а також офіційного вебсайту виконкому Покровської районної в місті ради та на єдиному Державному вебпорталі відкритих даних, які за своїм змістом належать до компетенції відділу.
3.12. Розгляд та надання відповідей на інформаційні запити у терміни, визначені Законом України «Про доступ до публічної інформації».
3.13. Забезпечення права громадян на доступ до публічної інформації та надання первинної правової допомоги з питань, віднесених до компетенції відділу.
4. Права
4.1. Проведення перевірок бюджетних установ, які розташовані на території району і утримуються за рахунок коштів міського та районного в місті бюджетів, щодо використання бюджетних коштів за всіма напрямами і видами витрат.
4.2. Одержання від підприємств, установ та організацій усіх форм власності пояснення, матеріали та інформацію з питань, що виникають під час складання, розгляду, затвердження і виконання районного в місті бюджету.
4.3.Розміщення тимчасово вільних коштів районного в місті бюджету на вкладних (депозитних) рахунках у банках відповідно до вимог чинного законодавства України.
4.4.Отримання позики на покриття тимчасових касових розривів районного в місті бюджету, пов’язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, у межах поточного бюджетного періоду за рахунок коштів єдиного казначейського рахунку на договірних умовах без нарахування відсотків за користування цими коштами з обов’язковим їх поверненням до кінця поточного року.
4.5.Передача активів одній або кільком, виключно неприбутковим, організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету в разі припинення діяльності.
4.6.Проведення нарад та семінарів, видача наказів з питань, що належать до компетенції відділу.
5. Організація роботи
5.1. Відділ працює відповідно до перспективних і поточних планів, що затверджуються рішенням виконкому районної в місті ради, та календарних планів роботи виконавчого комітету, що затверджуються головою районної в місті ради.
5.2. Прийом на роботу працівників відділу здійснюється відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» шляхом призначення головою районної в місті ради на конкурсній основі або за іншою процедурою, передбаченою чинним законодавством України.
5.3.На посаду працівників відділу призначаються особи, які мають вищу економічну освіту.
5.4.Відділ очолює начальник, який призначається на посаду і звільнюється з посади головою районної в місті ради.
5.5.Начальник відділу має заступника. У разі відсутності начальника його обов’язки виконує заступник.
5.6. Начальник відділу:
5.6.1 несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань, законність прийнятих ним рішень;
5.6.2 визначає обов’язки працівників відділу та здійснює контроль за їх виконанням;
5.6.3 видає в межах повноважень відділу накази, організовує та контролює їх виконання;
5.6.4 представляє відділ в усіх установах, підприємствах та закладах;
5.6.5 координує взаємовідносини з відділами, комітетами, управлінням, службами виконкому районної в місті ради;
5.6.6 формує кадровий резерв на працівників відділу;
5.6.7 подає пропозиції голові районної в місті ради щодо:
5.6.7.1 заміщення вакансій в відділі;
5.6.7.2 присвоєння посадовим особам чергових рангів;
5.6.7.3 заохочення працівників відділу за результатами роботи;
5.6.7.4 структури відділу;
5.6.7.5 установлення розміру надбавок посадовим особам;
5.6.7.6 застосування стягнень за порушення трудової та виконавської дисципліни.
5.6.7.7 проводить особистий прийом громадян з питань, що належать до повноважень відділу;
5.6.7.8 здійснює інші повноваження, що випливають із цього Положення.
5.7. Працівники відділу виконують обов’язки відповідно до посадових інструкцій.