Інформація
щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому
Покровської районної в місті ради у 1 кварталі 2024 року
У 1 кварталі 2024 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2697 звернень громадян:
надійшло поштою – 111
особистий прийом – 61
інформаційні запити – 22
Контакт-центр виконкому міської ради – 900
телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 200
державна установа "Урядовий контактний центр" – 1010
контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 393
За аналогічний період минулого 2023 року зареєстровано 1807 звернень.
З вищих органів влади надійшло 2351 звернення громадян, що складає 87,2% від загальної кількості звернень.
93% (2508) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів, відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків, питання теплопостачання, обрізка та видалення дерев.
3,4% (92) звернень стосуються питань соціального захисту населення: отримання соціальних виплат, визначення соціального статусу, отримання матеріальної та гуманітарної допомоги.
6 з питань землекористування,
30 з питань будівництва, промисловості,
17 з питань підприємницької діяльності,
3 з питань законності та охорони правопорядку,
8 з питань освіти, виховання дітей та інші,
15 з питань екології.
Від пільгової категорії населення надійшло 117 звернень.
У 1 кварталі 2024 року надійшло 30 колективних звернень.
Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради у 2023 році
У 2023 році до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 5300 звернень громадян:
надійшло поштою – 405
особистий прийом – 66
інформаційні запити – 80
Контакт-центр виконкому міської ради – 1484
телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 268
державна установа "Урядовий контактний центр" – 1596
контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 1401
За аналогічний період минулого 2022 року зареєстровано 4800 звернень.
З вищих органів влади надійшло 4585 звернень громадян, що складає 86,5% від загальної кількості звернень.
58,8% (3119) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів, відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.
28,7% (1522) звернень стосуються питань соціального захисту населення: отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу, отримання гуманітарної допомоги.
93 з питань роботи під час воєнного стану,
166 з питань розміщення та соцзахисту ВПО,
10 з питань роботи транспорту і зв”язку,
52 з питань землекористування,
25 з питань будівництва,
100 з питань підприємницької діяльності,
25 з питань законності та охорони правопорядку,
65 з питань освіти, виховання дітей та інші,
23 з питань екології.
Від пільгової категорії населення надійшло 601 звернення.
У 2023 році надійшло 52 колективних звернення.