Робота зі зверненнями

Інформація

щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому

Покровської районної в місті ради у 1 кварталі 2024 року 

У 1 кварталі 2024 року до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 2697 звернень громадян:

надійшло поштою – 111

особистий прийом – 61

інформаційні запити – 22

Контакт-центр виконкому міської ради – 900

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 200

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1010

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 393

За аналогічний період минулого 2023 року зареєстровано 1807 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 2351 звернення громадян, що складає 87,2% від загальної кількості звернень.

  93% (2508) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків, питання теплопостачання, обрізка та видалення дерев.

3,4% (92) звернень  стосуються питань соціального захисту населення:  отримання соціальних виплат, визначення соціального статусу, отримання матеріальної та гуманітарної допомоги.

6     з питань землекористування,

30   з питань будівництва, промисловості,

17   з питань підприємницької діяльності,

3     з питань законності та охорони правопорядку,

8     з питань освіти, виховання дітей та інші,

15   з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 117 звернень.

У  1 кварталі 2024 року надійшло 30  колективних звернень.

   

Інформація щодо розгляду звернень громадян, які надійшли до виконкому Покровської районної в місті ради у 2023 році

У 2023 році до виконкому Покровської районної в місті ради надійшло 5300 звернень громадян:

надійшло поштою – 405

особистий прийом – 66

інформаційні запити – 80

Контакт-центр виконкому міської ради – 1484

телефонна лінія виконкому районної в місті ради – 268

державна установа "Урядовий контактний центр" – 1596

контакт-центр "Гаряча лінія голови Дніпропетровської облдержадміністрації" – 1401

За аналогічний період минулого 2022 року зареєстровано 4800 звернень.

 З вищих органів влади надійшло 4585 звернень громадян, що складає 86,5% від загальної кількості звернень.

58,8% (3119) звернень надійшло з питань житлово-комунального господарства: незадовільного стану прибудинкових територій та доріг, благоустрою, ремонту покрівель та міжпанельних швів,  відновлення зовнішнього освітлення, реконструкції контейнерних майданчиків.

28,7% (1522) звернень стосуються питань соціального захисту населення: отримання соціальних виплат, субсидій, призначення та перерахунок пенсій, визначення соціального статусу, отримання гуманітарної допомоги.

93  з питань роботи під час воєнного стану,

166  з питань розміщення та соцзахисту ВПО,

10    з питань роботи транспорту і зв”язку,

52    з питань землекористування,

25    з питань будівництва,

100   з питань підприємницької діяльності,

25    з питань законності та охорони правопорядку,

65    з питань освіти, виховання дітей та інші,

23    з питань екології.

Від пільгової категорії населення надійшло 601 звернення.

У  2023 році надійшло 52  колективних звернення.